ႏုိင္ငံေရးအက်ဥ္းသားမ်ား ရိွေနသ၍ အမ်ဳိးသားျပန္လည္သင့္ျမတ္ေရး မျဖစ္ေပၚႏုိင္။ ႏုိင္ငံေရးအက်ဥ္းသားမ်ား ရိွေနသ၍ အမ်ဳိးသားျပန္လည္သင့္ျမတ္ေရး မျဖစ္ေပၚႏုိင္။ ႏုိင္ငံေရးအက်ဥ္းသားမ်ား ရိွေနသ၍ အမ်ဳိးသားျပန္လည္သင့္ျမတ္ေရး မျဖစ္ေပၚႏုိင္။

Saturday, May 24, 2008

ဘန္ကီမြန္း ဆီဒုိးနားမွာ ေျပာခဲ့ေသာ စကား

သတင္း- ( ရန္ကုန္ U.N )



အမ်ိဳးေကာင္းသား အမ်ိဳးေကာင္းသမီးဒို ့..

က်ေနာ္ကို ဒီေနရာကို ေခၚေဆာင္လာတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးအထူးတင္ပါတယ္။
ဒါဟာ ထူးျခားတဲ့ အခန္းနားတခုပါ။ ေနာက္ဆံုး မဟုတ္ဘူး။ နစ္ေပါင္း ၄၄ နစ္
အတြင္း ကုလသမအတြင္းေရးမႈးေတြတေယာက္ ျမန္မာျပည္ကိုလာလည္တာဒါ
ပထမဆံုးပါပဲ။

က်ေနာ္ဒီကိုလာတာ ျမန္မာျပည္သူေတြအတြက္ ေမ်ာ္လင့္ခ်က္ကိုေပးဆက္ဖို ့ပါ။
ကမာၻၾကီးက ခင္ဗ်ားတို ့ကိုေစာင့္ၾကည့္ေနပါတယ္။ ကမၻာၾကီးက ခင္ဗ်ားတို ့နဲ႔
အတူရိွေနပါတယ္လို ့ က်ေနာ္ေျပာခ်င္တယ္။ မေန ့က ေရာ၀တီျမစ္၀က်ြန္းေပၚ
ေပၚက ျဖတ္သန္း ပ်ံသန္းသြားေတာ့ အလြန္စိတ္ထိခိုက္စာရာ ျမင္ကြင္းေတြ
က်ေနာ္ေေတြခဲ့ ပါတယ္။ အိုးအိမ္ေတြနဲ ့ရြာေတြ ပ်က္ဆီးေနတယ္။ စပါးခင္းေတြ
ေရျမဳပ္ ေနတယ္။ လမ္းတံတားေတြ ပ်က္ဆီးေနတယ္။ အသက္ေပါင္း မ်ားစြာ ဆံုးရံႈးခဲ့တာေတြ။ က်ေနာ္တို ့ ဟာ က်ေနာ္တို ့ဘ၀ေတြ မိသားစုေတြ အတြက္
အစြမ္းကုန္ၾကိဳးပန္းခဲ့ပါတယ္။ ခနအတြင္းမွာပဲ ဒါေတြ အကုန္လံုးဆံုးရံႈးခဲ့ရပါျပီ။
က်ေနာ္ ဦးညြတ္ပါတယ္ ဒီေလာက္ၾကီးမားတဲ့ ဆံုးရံႈးမႈၾကီး ျဖစ္ခဲ့တာေတာင္မွ
သည္းခံေနတတ္တဲ့ သတိၱရိွတဲ့ ခင္ဗ်ားတို ့ကို။ က်ေနာ္ခရီးစဥ္အတြင္းမွာ အလြန္
စိတ္ထိခိုက္စရာေကာင္းတဲ့ဇတ္လမ္းေတြကိုၾကားခဲ့ရတယ္။ ဒုကၡသည္စခန္းမွာ
သူတို ့ခ်စ္လွစြာေသာမိသားစုေတြဆံုးရံႈးသြားတဲ့အေၾကာင္း သူတို ့ပိုင္ဆိုင္မႈ ေတြ ဆံုးရံႈးသြားတဲ့အေၾကာင္း ေတြ။ သူတို့အိုးအိမ္ေတြကိုျပန္ေဆာက္ေနတာေတြ
ကိုလည္း ျမင္ေတြ ့ခဲ့ပါတယ္။ ဘ၀ဆက္လက္ရွင္သန္ေနတယ္။ မိခင္ တဦးကို
လည္းေေတြ ့ခဲ့ပါတယ္။

က်ေနာ္ေရာက္ျပီးနာရီပိုင္းအတြင္းမွာေမြးဖြားခဲ့တဲ့ကေလးပါ။ မိခင္ေရာ ကေလးပါ
က်မၼာစြာ ရိွတယ္ဆိုတာကို က်ေနာ္ေတြ ့ခဲ့ပါတယ္။ သူတို ့မွာအနာဂတ္ရိွပါတယ္။
က်ေနာ္ ့ႏွလံုးသားထဲမွာ သူတို ့ရိွေနပါတယ္ဆိုတဲ့အေၾကာင္းက်ေနာ္ဆိုခဲ့ပါတယ္။
ေမ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြမဆံုးေစရပါဘူးလို ့က်ေနာ္ဆိုခဲ့ပါတယ္။ က်ေနာ္သိတယ္။ သူတို႔့
ေမ်ာ္လင္ခ်က္ေတြ ခိုင္ျမဲလ်က္ပဲ။ ဒါကိုသူတို ့သက္ေသျပခဲ့ျပီပဲ။ က်ေနာ္ေျပာခဲ့
ေသးတယ္ နိင္ငံတကာ မိသားစုနဲ ့ ကုလသမဂဟာ ျဖစ္္နိင္တာေတြ ကိုကူညီပါမယ္
ဆိုတာကို။

က်ေနာ္ျမန္မာေခါင္းေဆာင္ေတြကို တိုက္တြန္းခဲ့ပါတယ္။ ျမန္မာအစိုးရက နိင္ငံ
တကာနဲ ့ အကူညီေတြကို လက္ခံရယူေနတာက်ေနာ္ျမင္ခဲ့ပါတယ္။ အကူညီေတြ
အမ်ားၾကီးလိုေနေသးတယ္ဆိုတာသူတို ့ကိုက်ေနာ္ေျပာခဲ့ ပါတယ္။ သူတို ့ကို
နိင္ငံတကာက်ြမ္းက်င္သူေတြနဲ ့ပူေပါင္းျပီး ပိုမို ၀ါယမစိုက္ထုတ္ဖို ့က်ေနာ္ ေျပာ
ခဲ့ပါတယ္။

ကုိမုိးသီးဘေလာ့မွ