ႏုိင္ငံေရးအက်ဥ္းသားမ်ား ရိွေနသ၍ အမ်ဳိးသားျပန္လည္သင့္ျမတ္ေရး မျဖစ္ေပၚႏုိင္။ ႏုိင္ငံေရးအက်ဥ္းသားမ်ား ရိွေနသ၍ အမ်ဳိးသားျပန္လည္သင့္ျမတ္ေရး မျဖစ္ေပၚႏုိင္။ ႏုိင္ငံေရးအက်ဥ္းသားမ်ား ရိွေနသ၍ အမ်ဳိးသားျပန္လည္သင့္ျမတ္ေရး မျဖစ္ေပၚႏုိင္။

Friday, April 23, 2010

မီတာေဘာက္ကအစ ေနျပည္ေတာ္ျပာႆဒ္ မီးေလာင္ေစသတည္း

လ်ပ္စစ္စြမ္းအားဝန္ႀကီးဌာနက အခု ဧၿပီလကစလို႔ မီတာထိန္းသိမ္း ေစာင့္ေရွာက္ခကို ငါးရာက်ပ္ ကေန တစ္ေထာင္က်ပ္ အထိ ႏွစ္ဆတိုးျပီး ေကာက္ခံ တဲ့အေပၚ မေပးေဆာင္ ႏိုင္ဘူးလို႔ ရန္ကုန္တိုင္း အတြင္းက ေဒသခံ မီတာသုံးစြဲသူ တခ်ဳိ႔က မီတာရုံး တာဝန္ရွိသူ ေတြကို ဒီကေန႔ တင္ျပေျပာဆို လိုက္ၾကတာ ျဖစ္ပါတယ္။
သုံးခြျမိဳ႔နယ္ မီတာရုံးကို သြားေရာက္ ေျပာဆိုခဲ့တဲ့ ကိုယဥ္ေအးက ခုလို ေျပာပါတယ္။
“သုံးခြၿမိဳ႔နယ္မွာ က်ေနာ္တုိ႔ ဒီကေန႔မနက္ပဲ ၉ နာရီ ၄၅ ေလာက္ အီးပီစီရုံးက အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမႈး ျဖစ္တဲ့ ဗုိလ္ႀကီးျမတ္လိႈင္နဲ႔ သြားၿပီးေတြ႔တယ္၊ သြားၿပီးေတာ့ မီတာ ထိန္းသိမ္းခ မေပးႏုိင္ဘူး၊ အရင္တုန္းက ထိန္းသိမ္းခဲ့တာ ေတြကုိလည္း ေက်းဇူးတင္တယ္၊ အခု ထိန္းသိမ္း ေပးစရာ မလုိဘူး၊ က်ေနာ္တုိ႔ ဘာသာ က်ေနာ္တုိ႔ မီတာကုိ ထိန္းသိမ္းမယ္ ေျပာတာကုိ အဲဒါကုိ သူတုိ႔က လက္မခံဘူး၊ ဘယ္လုိလဲ ဆုိေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔ သုံးစြဲခပဲ ေဆာင္မယ္၊ ထိန္းသိမ္းခကုိ မေဆာင္ႏုိင္ဘူး လုိ႔ေျပာတာ၊ မေဆာင္ႏုိင္ လုိ႔လားတဲ့၊ မေဆာင္ႏုိင္လုိ႔ မဟုတ္ဘူး ေဆာင္ႏုိင္တယ္၊ ဒါေပမယ့္ ဒီကိစၥကုိ က်ေနာ္တုိ႔ လုံးဝမေဆာင္ဘူး၊ မေဆာင္ခ်င္ဘူး၊ က်ေနာ္တုိ႔ မေပးႏုိင္ဘူးလုိ႔ အဲဒီလုိ ျပတ္ျပတ္သားသား ေျပာလုိက္တဲ့ အခါက်ေတာ့၊ အဲဒါဆုိရင္တဲ့ မရပါဘူးတဲ့ ဒီေငြေၾကး သုံးစြဲခကုိလည္း လက္မခံႏုိင္ဘူးတဲ့၊ အထက္ကုိ ခင္ဗ်ားတုိ႔ စာေရးတင္ပါတဲ့၊ က်ေနာ္တုိ႔ စာေရးတင္စရာ မလုိဘူး၊ ခင္ဗ်ားတုိ႔ ဆက္ၿပီး ရွင္ျပေပးပါလုိ႔၊ က်ေနာ္တုိ႔က တကယ္လုိ႔ မီတာသုံးစြဲခကုိ မယူဘူးဆုိရင္ သက္ေသသကၠာယနဲ႔ က်ေနာ္တုိ႔ အေထာက္အထားနဲ႔ လူ ၅ဝ ေလာက္ လက္မွတ္ ထုိးၿပီးေတာ့ အထက္ကုိ တင္ျပမယ္၊ တင္ျပတာကုိ မလုပ္ဘူးဆုိရင္ က်ေနာ္တုိ႔ လုပ္စရာရိွတာ တုိင္စရာရွိတာ ဆက္တုိင္မယ္ ေပါ့ေနာ္၊ ေနာက္ဆုံးမွ မရဘူး ဆုိရင္ေတာ့ဗ်ာ ရည္ရြည္ခ်က္ ကေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔ အားလုံး မီတာအလုံး ၁ဝဝ ေလာက္ မသုံးစြဲပဲနဲ႔ အေမွာင္ထဲမွာ ေနၾကမယ္၊ အကုန္လုံး အဲဒီလို မသုံးစြဲပဲနဲ႔။”
မီတာခေပးေဆာင္တာကို တာဝန္ရွိသူက လက္မခံတာသာ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ မီတာ ထိန္းသိမ္း ေစာင့္ေရွာက္ခ က်ပ္တေထာင္ ကိုသာ မေပးႏိုင္တာ ျဖစ္ေၾကာင္း အထက္ကို တင္ျပ ေပးပါလို႔ ပန္ၾကားခဲ့တယ္ လို႔လည္း သူက ေျပာပါတယ္။ မီတာပုံးကို ျဖဳတ္မယ္ဆို ရင္ေတာ့ တရားစြဲမွာ ျဖစ္တယ္လို႔ သူက ေျပာပါတယ္။
ခရမ္းျမိဳ႔မွာလည္း မီတာ ထိန္းသိမ္း ေစာင့္ေရွာက္ခ မေပးနိုင္တဲ့အေၾကာင္း ေျပာဆိုခဲ့တယ္လို႔ ခရမ္းျမိဳ႔ခ ံကိုမင္းသိမ္းက ေျပာပါတယ္။
“က်ေနာ္တုိ႔က မေန႔က တခါ လုပ္ၾကည့္ ေသးတယ္ ဗုိလ္ႀကီးလာမွ ရွင္းပါေပါ့၊ ဗုိလ္ႀကီး ကလည္း မလာဘူး၊ ဒီေန႔တခါ သြားတယ္၊ ဒီေန႔ က်ေနာ္တုိ႔ ၁၁ နာရီ ေလာက္က သြားတာ ၁၁ နာရီ ၁၅ ေလာက္ကေန စၿပီး ေစာင့္ေနတယ္ဗ်ာ၊ မီတာ ထိန္းသိမ္းခ မေပးႏုိင္ဘူး၊ သုံးစြဲတဲ့ ယူနစ္ဘုိးပဲ ေပးမယ္၊ ဗုိလ္ႀကီးလည္း မရိွဘူးတဲ့ က်န္တဲ့ ဘ႑ာ ေရးမႈးလည္း မရိွဘူးတဲ့ ဘယ္သူမွ မရိွဘူးေပါ့၊ အမွန္က ရိွတယ္ သူတုိ႔ ပုန္းေနတာ၊ က်ေနာ့္ကုိ ေၾကာက္လုိ႔ ပုန္းေနတာ၊ အဲဒါ က်ေနာ္တုိ႔က ခြ်န္ၿပီး မေပးႏုိင္ဘူးလုိ႔၊ ျမန္မာျပည္မွာ မီတာ အလုံးေပါင္း ၈ သန္းေလာက္ ရိွတယ္၊ တလုံးကုိ တစ္ေထာင္ ဆုိေတာ့ သန္း ၈ ေထာင္ေပါ့၊ သန္း ၈ ေထာင္ရဲ႔ ကုိယ္စားပါ က်ေနာ္တုိ႔က လုပ္ရတာ။”
သူတို႔တေတြရဲ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ဟာ အိႏၵိယႏိုင္ငံက အၾကမ္း မဖက္ေခါင္းေဆာင္ မဟတၱမၼဂႏီၶ ၿဗိတိသ် ကိုလိုနီ အစိုးရအေပၚ သုံးစြဲခဲ့တဲ့ ဆားခြန္ မေပးေရး ဆႏၵျပ မွဳပုံစံ ျဖစ္ပါတယ္။
ဘာေၾကာင့္ ဒီလိုလုပ္ရတာလဲ ဆိုတဲ့ေမးခြန္းနဲ႔ အာဏာပိုင္ရဲ႕ တရားစြဲ ေထာင္ခ်ခံရမွာ မစိုးရိမ္ ဘူးလားလို႔ ေမးျမန္းရာမွာ ကိုယဥ္ေအး က ကခုလို ေျဖဆို သြားပါတယ္
“ဘယ္လုိလုပ္မလဲဆုိေတာ့ အေရးယူခ်င္ရင္လည္း ယူဗ်ာ က်ေနာ္တုိ႔ ဒီမွာ အဝတ္အစား သုံးစုံ ထည့္ထားတယ္၊ အေႏြးထည္ တစ္ထည္ ထည့္ထားတယ္၊ အခ်ိန္မေရြး က်ေနာ္တုိ႔ကို လာဖမ္း၊ က်ေနာ္တုိ႔က လုိက္သြားမွာ မထူးေတာ့ဘူး၊ က်ေနာ္တုိ႔ ဒီဟာမွ ျပည္သူလူထု အတြက္ေရာ ကုိယ့္ရဲ႔ အခြင့္အေရး အတြက္ေရာ က်ေနာ္တုိ႔ ဒီလုိပဲ ရဲရဲဝံ့ဝံ့ ရင္ဆုိင္မွကုိ ရေတာ့မွာ မုိ႔လုိ႔၊ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲဆုိ က်ေနာ္တုိ႔ ၿငိမ္ခံ ခဲ့တာလည္း သမုိင္း ေတာက္ေလွ်ာက္က ႏွစ္ ၄ဝ ေက်ာ္သြားၿပီ၊ အခု က်ေတာ္တုိ႔ ဒီအထိ ဆက္မခံႏုိင္ဘူး၊ က်ေနာ္တုိ႔ သားသမီးေတြ ေျမးေတြျမစ္ေတြ အထိ က်ေနာ္တုိ႔ မခံစားႏုိင္ဘူး၊ အဲဒီေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔က လူမုိက္ဆန္ဆန္ ေျပာမဟုတ္ဘူး၊ က်ေနာတုိ႔ရဲ႔ ဘဝေတြရာ၊ က်ေနာ္တုိ႔ သားသမီးေတြ ေဆြစဥ္မ်ဳိးဆက္ပါ ခံစားရမွာ၊ ဒါေၾကာင့္မုိ႔လုိ႔ က်ေနာ္တုိ႔ကုိ ဖမ္းရင္လည္း အစဥ္သင့္ပါပဲလုိ႔၊ က်ေနာ္တုိ႔ အမွန္တရား အတြက္ကုိေတာ့ ရဲရဲဝံ့ဝံ့ ရင္ဆုိင္မွာပဲ။”

မွီျငမ္း ဒီဗြီဘီေရဒီယုိ ၂၃ရက္ သတင္း